PCG Stockholm | Frukostseminarium – Mingelbilder och film
1033
post-template-default,single,single-post,postid-1033,single-format-standard,_masterslider,_ms_version_3.4.1,ajax_fade,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,transparent_content,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Frukostseminarium – Mingelbilder och film

Tack för att du kom på vårt frukostseminarium.

Och du som inte kom, det här är vad du missade:

Föreläsare var av Johan Gromark, konsult och forskare vid Ekonomihögskolan vid Lunds universitet. Han inledde hårt: Lönar det sig verkligen för ett B2B-företag att satsa på sitt varumärke?

Det visade det sig att det gjorde – i allra högsta grad. Företag som satsar på sitt varumärke kan dubbla sin rörelsemarginal.
Läs gärna mer om fördelarna för ett B2B-företag att satsa på sitt varumärke i vårt White Paper.

Hoppas att vi ses på vårt nästa frukostseminarium!

 


 

500miljoner_anledningar_webb_6 500miljoner_anledningar_webb_5 500miljoner_anledningar_webb_4 500miljoner_anledningar_webb_3 500miljoner_anledningar_webb_1