PCG Stockholm | Välkommen säger vi stolt till Rikard Lindberg, vår nya AD
998
post-template-default,single,single-post,postid-998,single-format-standard,_masterslider,_ms_version_3.4.1,ajax_fade,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode_popup_menu_push_text_right,transparent_content,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Välkommen säger vi stolt till Rikard Lindberg, vår nya AD

Rikard är specialist på nya digitala kommunikationskanaler. Han kommer senast från Klirr Stockholm, där han bland annat arbetade med KTH:s rekryteringskampanj: ”The future is too important to be left to men.” Han har även hjälpt Mercedes-Benz, bland annat tog han fram digitala lanseringskampanjer för Mercedes E-klass, FleetBoard och Vans. Rikard har tidigare jobbat med Tracy Trackers – en ny teknik som håller koll på hunden, Previous Season – en exklusiv weboutlet med väskor, skor och accessoarer samt Axel Johnson-koncernen.

Rikard om den nya digitala eran: ”När det gäller kommunikation och design i dag upplever jag att vi befinner oss i en dynamisk terräng. Den är mycket spännande!” Rikard är utbildad på Berghs School of Communication samt Hyper Island.

kth_giants_v3

mercedes_v13

rikard_tracy

”När det gäller kommunikation och design i dag upplever jag att vi befinner oss i en dynamisk terräng. Den är mycket spännande!”