PCG Stockholm | TRR
1960
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1960,_masterslider,_ms_version_3.5.3,ajax_fade,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,side_area_uncovered_from_content,qode_popup_menu_push_text_right,transparent_content,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

TRR 

TRR är ett trygghetsråd för privatanställda tjänstemän. Med över 35 000 företag och cirka 950 000 anslutna tjänstemän, stärker TRR svenskt näringsliv genom att underlätta omställning och stimulera till ökad rörlighet för privatanställda tjänstemän. Vi har hjälpt TRR strategiskt med en helt ny varumärkesplattorm, grafisk profil och ny logotyp samt formulering av den nya positionen som alltid närvarande i arbetslivet. I uppdraget ingår att tillsammans med TRR identifiera och formulera deras erbjudande till kund och tjänstemän på strategisk konceptnivå. En lanseringsplan för implementation och framtagning av kreativt material till både online, print och rörlig media ingår också i uppdraget.

TRR 

TRR är ett trygghetsråd för privatanställda tjänstemän. Med över 35 000 företag och cirka 950 000 anslutna tjänstemän, stärker TRR svenskt näringsliv genom att underlätta omställning och stimulera till ökad rörlighet för privatanställda tjänstemän. Vi har hjälpt TRR strategiskt med en helt ny varumärkesplattorm, grafisk profil och ny logotyp samt formulering av den nya positionen som alltid närvarande i arbetslivet. I uppdraget ingår att tillsammans med TRR identifiera och formulera deras erbjudande till kund och tjänstemän på strategisk konceptnivå. En lanseringsplan för implementation och framtagning av kreativt material till både online, print och rörlig media ingår också  i uppdraget.